Add to Favorites
  
 
 
 
Η ένωση
Ο σκοπός μας
Καταγγελίες
Μέλη
Επικοινωνία
Αίτηση εγγραφής μέλους
 Newsletter
 
Εισάγετε το e-mail σας αν θέλετε να καταχωρηθείτε στην λίστα αλληλογραφίας μας
 
 
F.A.Q. - Συχνές ερωτήσεις
 
Φωτογραφίες
 
Βιβλίο επισκεπτών
Δικαιώματα αεροεπιβατών
 
Σύμβαση οργανωμένου ταξιδιού
 
Σχέσεις ξενοδοχείου-πελάτη
 
Δικαιώματα επιβατών πλοίου
 
Π.Ε.Κ.Τ.Τ.Υ.
Αγίου Κωνσταντίνου 13 ,
1ος όροφος
18532 ΠΕΙΡΑΙΑΣ
ΤΘ 80542
210 4118905
   F.A.Q. - Συχνές ερωτήσεις
Εσείς ρωτάτε - Εμείς απαντάμε
 
 

Εισάγετε την ερώτησή σας εδώ
 
ανεβαλλα ενα ταξιδι λογω ασθενειας δικαιούμαι τα χρηματα μου πίσω
Η Ένωση σας ασχολείται μόνον με ταξιδιωτικής και τουριστικής φύσεως προβλήματα και καταγγελίες
Κάθε καταναλωτική Ένωση βάσει του ν.2251/1994 όπως τροποποιήθηκε με τον Ν. 3587/2007 σκοπό έχει να προασπίζει τα δικαιώματα των καταναλωτών που θίγονται από παραβατικές ενέργειες προμηθευτών προϊόντων και υπηρεσιών. Υπό αυτό το πρίσμα οφείλουμε να επιλειφθούμε κάθε καταγγελίας που μας απευθύνει ο θιγόμενος καταναλωτής. Έχουμε όμως προσπαθήσει να επικεντρώσουμε το ενδιαφέρον μας σε συγκεκριμένο τομέα και χώρο όπου πιστεύουμε ότι μπορούμε να χειριστούμε τα προκύπτοντα θέματα με μεγαλύτερη επιτυχία λόγω εξειδίκευσης στον ταξιδιωτικό και τουριστικό τομέα.
Όταν αγοράσω το εισιτήριο από πρακτορείο ταξιδίων επιτρέπεται να με χρεώσει service fee
Τα πρακτορεία ταξιδίων μέχρι πρόσφατα ενεργούσαν ως πράκτορες των αερομεταφορέων και εισέπραταν προμήθεια για την κράτηση και έκδοση των εισιτηρίων των πελατών τους από τους αερομεταφορείς. Έτσι δεν επιτρέπονταν να χρεώνουν για την υπηρεσία αυτή. Όταν οι αερομεταφορείς σταμάτησαν να χορηγούν προμήθειες προέτρεψαν τα πρακτορεία να εισπράττουν έξοδα εξυπηρέτησης ή service fee από τους πελάτες τους για την έκδοση των εισιτηρίων. Δεδομένου ότι τα πρακτορεία δεν έχουν άλλους πόρους και ακόμη εκτός από την έκδοση εκτελούν και πλήθος άλλων υπηρεσιών για τον πελάτη όπως αναζήτηση δρομολογίου σύμφωνα με τις προδιαγραφές του πελάτη, συμβουλευτικές υπηρεσίες, κράτηση ξενοδοχείων, επίγειων μεταφορών, παράδοση των ταξιδιωτικών εγγράφων στο γραφείο ή στην οικία του πελάτη είναι και εύλογο και δίκαιο να χρεώσουν ένα ποσό για τις υπηρεσίες που προσφέρουν μέσα στις οποίες περιλαμβάνεται και η έκδοση του εισιτηρίου.
Όταν αγόρασα αεροπορικό εισιτήριο στο αεροδρόμιο από αεροπορική εταιρεία με χρέωσαν 20 € service fee. Είναι αυτή η χρέωση νόμιμη
Κάθε αεροπορική εταιρεία που εκδίδει εισιτήρια για διαδρομές της οφείλει να χρεώσει τον επιβάτη ΜΟΝΟΝ με τον ναύλο και τις νόμιμες χρεώσεις, δηλαδή φόρους και τέλη που επιβάλλονται από άλλες αρχές. Η έκδοση του εισιτηρίου για την κράτηση του επιβάτη που θα χρησιμοποιήσει την μεταφορική υπηρεσία είναι αυτονόητα υποχρέωση της εταιρείας και δεν ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΕΩΝΕΙ ΤΟΝ ΕΠΙΒΑΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ. Η ένωση μας είναι γνώστης του πελώριου αυτού θέματος και προετοιμάζει την νομική υποστήριξη του.
Έχω δικαίωμα επιστροφής αγαθού και σε ποιά προθεσμία
Έχετε δικαίωμα επιστροφής εφόσον δεν πληρεί πλήρως τις προϋποθέσεις αγοράς του. Δεν υπάρχει ρητή προθεσμία επιστροφής. Το κύριο στοιχείο δικαίωσης του καταναλωτή στην περίπτωση αυτή έγκειται σε τρία πράγματα. την αναμενόμενη διάρκεια ζωής και ασφαλούς χρησιμότητας του αγαθού σύμφωνα με τον προορισμό χρήσης του, την ύπαρξη πραγματικών ελλατωμάτων στο αγαθό και τρίτον την έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων. Εν πάσει περιπτώσει αγορά καινουργούς προϊόντος με μακρά διάρκεια ζωής επιβάλει υποχρεωτική έκδοση γραπτής εγγύησης από τον ππρομηθευτή.
Πως μπορώ να προστατευτώ από πλημελή παροχή υπηρεσιών από ξενοδοχείο;
Με καταγγελία στην ένωση μας που θα περιέχει όλα τα στοιχεία της παραβατικής συμπεριφοράς του ξενοδοχείου, θα ενεργήσουμε ανέξοδα για λογαριασμό σας
 
 
 
 
Powered by Marinet